خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش لمسی است که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
گوگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، قابل دسترس خواهد بود.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل با ارزش ترین وسایلی هستند که نوجوانان دارند.
بر اساس این گزارش، در فیلیپین شرکت سونرا به‌عنوان اپراتور اصلی تلفن‌های همراه ۵/۸ میلیون پیامک را در شب کریسمس به ثبت رساند، این در حالی است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که سال گذشته این رقم ۹/۱۰ میلیون پیامک بوده و کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” که ترکیبی از مسنجر، ایمیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
ماشین لباس شویی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اینترنت ماهواره خرید شارژ مستقیم ایرانسل ای
این سرویس اولین بار در نمایشگاه CES شهر لاس و خرید شارژ مستقیم ایرانسل وگاس رونمایی شد.
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کنند.
گفتنی است در خرید شارژ مستقیم ایرانسل استرالیا کاهش ارسال پیامک ۹ درصد و در هنگ‌کنگ ۱۴ درصد گزارش شده است.
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
اگرچه به‌طور معمول در برخی از مواقع سال هم‌چون شب کریسمس و تعطیلات خاص، میزان پیامک‌ها بیش‌تر از دیگر روزهای سال است اما این کاهش نشانگر استفاده کاربران از سرویس های دیگر همچون پیام فوری، فیس بوک یا دیگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه هاست.
این نمایشگر به نرم افزاری مجهز است که خرید شارژ مستقیم ایرانسل امکان کنترل دستگاه را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها، را توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت.
اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ای میباشد و با استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
سامسونگ در نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
این شرکت سرویس هایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل با سرعت و هزینه کمتر نیز ارائه کرده است.
پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی گوگل) کرده است.
سامسونگ قیمت و زمان دقیق عرضه این خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل آپلود و دانلود این سرویس است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق ماهواره به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.
google خرید شارژ مستقیم ایرانسل buzz
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل تهییه کننده اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، بر اساس گزارش فوربس از آنجا که آمارهای منتشره نشان می‌دهند ارسال پیامک در طول تعطیلات کریسمس امسال نسبت به ۲۰۱۱ کاهش یافته، پیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل بینی می شود ارسال پیام کوتاه در برخی از کشورهای جهان طی سال جاری میلادی با کاهش روبه رو شود.
بر اساس این گزارش، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.
فوربس پیش بینی کرده که در طول سالی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل در پیش داریم تعداد پیامک های ارسالی در سراسر دنیا کاهش خواهد یافت.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: